سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، انگشت نما شدن در عبادت و انگشت نماشدن در برابر مردم را ناخوش می دارد . [امام رضا علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 بهمن 15 , ساعت 12:30 صبح

بنام خدا و برای خدا

در حالی که از ارزش یارانه نقدی 45500 تومانی به مردم روز به روز، به واسطه سیر صعودی قیمتها، کاسته شده و دولت تدبیر، اقدامی در جهت افزایش یارانه نقدی ندارد، ولیکن، در سویی دیگر دولت اعتدال در یک حرکت گازانبری و بدون توجه به مشکلات اقتصادی کشور، رقمی در حدود 204 میلیارد تومان بودجه برای برگزاری همایشهای سال 1394 در نظر گرفته است! که این اقدام دولت، با توجه به تحریمهای گسترده آمریکا و سقوط 50 درصدی قیمت نفت، ظلم به مردم و کشور است.

اففففففففففففففففففففففففففف

در قانون بودجه سال 94 کشور، درآمد دولت از طریق اخذ مالیات، سهم قابل توجهی دارد، و دولت در سال آینده به سراغ کسبه خرده فروش می رود و از آنان، که در سیر کردن شکم خانواده خود، ناتوان هستند، مالیات اخذ می نماید! آیا مردمی که در مقابل تحریمهای فلج کننده آمریکا ایستاده اند، مستحق چنین عملی می باشند؟! آیا این اعتدال و تدبیر است، که مردم مستضعف و صبور کشورمان، مالیات فلج کننده بپردازند و دولت آن را هزینه همایشهای غیر منطقی، بی تأثیر و گاهاً علیه نظام اسلامی نماید؟!

ذلالا

دولت اعتدال، علی رغم اینکه در شعار، خود را پیرو رهبر معظم انقلاب معرفی می کند، ولیکن در عمل، در شیپور حاکمیت دوگانه می دمد. مثلاً؛ در همایش مبارزه با فساد، به جای گرفتن یقه طلحه ها و زبیرها و فرزندان فاسد آنها، نوک حمله گازانبری رئیس جمهور، علیه ابوذرها و سلمانها سازماندهی می شود! یا زمانی که تعدای از منتقدین توافق هسته ای، جانبازان سرافراز کشورمان می باشند، آقای روحانی به آنها اهانت می کند و می گوید، "عقل سالم در بدن سالم" و روز دیگر به منزل جانباز و خانواده شهید می رود! و یا طرح همه پرسی قانون اساسی!!!

اببل

متأسفانه بلائی بر کشورمان به اسم همایش از زمان دولت سازندگی حاکم شده و بودجه بیت المال را به عناوین مختلف می بلعد. آیا با برگزاری همایشهای اقتصاد مقاومتی، بهره و نصیبی به کشور و مردم رسیده است؟! آیا با برگزاری همایش مبارزه با فساد اداری، شرّ فساد از ادارات دولتی و از برخی مسئولین کنده شد؟! چرا مردم باید مالیاتهای قلج کننده بپردازند و پول آن، هزینه استخر ریاست جمهوری و برگزاری همایش و نمایش شود؟! چرا بودجه معاون اول رئیس جمهور و مؤسسه نشر و آثار امام(ره) که بعضاً در اختیار مخالفین امام است،  به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و مردم با پرداخت مالیات فلج کننده، هزینه آن را تحمل نمایند؟!

این بود، نوید اعتدال و تدبیر؟! امروز مردم مستضعف با انواع مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و بیش از این نباید به مردم فشار وارد کرد. مردم ولی نعمت این انقلاب و کشور هستند. مگر دولت یارانه و حقوق مردم را افزایش داده، که ملت، این هزینه های غیر عقلانی را پرداخت نمایند؟!

والسلام  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ